Okomentuj nádraží

O voze

  • Vůz: Kombinovaný 1. a 2.třída
  • Sířka dveří do oddílu pro sezení: 70cm
  • Uspořádání vozu: velkoprostorový
  • Šířka uličky mezi sedadly: 47cm
  • Počet míst k sezení:
  • Zástrčky na 230 V: Ano
  • Nízkopodlažní: Částečně
  • USB napájecí zástrčky: Ne
  • Je vhodný pro vozičkáře: Ano
  • WiFi Internet: Ano
  • Místo pro kočárek: Ano
  • Obrazový informační systém: Ano
  • Místo pro kolo: Ano
  • Hlasový informační systém: Ano
  • Počet míst pro kola: 0
  • Klimatizace: Ano
  • Vstupní dveře: Předsuvné dvoukřídlé
  • Dají se otevřít okna: Ne
  • Šířka vnějších dveří: 150cm
  • WC vhodné pro vozičkáře: Ano
  • Šířka dveří do uličky: 70cm
  • Přebalovák na WC: Ano

Soupravy RegioPanter jsou určeny pro příměstké tratě, kde se očekává velký obrat cestujících.
Proto mají vozy široké dvoukřídlé dveře.

Vozy jsou po většinu délky nízkopodlažní.

Soupravy RegioPanter jsou dvouvozové a a dva typy třívozových souprav RegioPanter.
Podle typu vozu je za dveřmi místo pro kočárky nebo invalidy na vozíku, a na kola.

Díky dobře provedeným dveřím tady nefouká a cestování i v tomto nástupním prostoru je tiché a pohodové.

Uspořádání v části pro sezení je 2 a 2 proti sobě, s malým pevným stolkem u okna. Mezi sedadly 2.třídy nejsou opěrky na ruce. Ty jsou jen na vnější straně do uličky a jsou sklopné.

Odpadkové koše pro tříděný sběr jsou v prostoru u dveří, malé kastlíky na odpad jsou dole u sedadel v uličce.

V soupravách RegioPanter je hlášení stanic a obrazový informační systém.

Infografika

Místa k sezení

Místa pro kola a kočárky

Chodba a ulička

Dveře a nástupní prostor

Záchod

Popis soupravy 440 – 442 – 441

Druhý typ třívozové soupravy RegioPanter se skládá z:

  • čelního nízkopodlažního vozu RegioPanter 440. Obsahuje sedadla v 1.třídě a ve 2.třídě, plus místo na kola, kočárky a vozíky pro invalidy.
  • čelního nízkopodlažního vozu RegioPanter 441. Obsahuje sedadla jen 2.třídy, plus místo na kola, kočárky a vozíky pro invalidy.
  • prostředního částečně nízkopodlažního vozu RegioPanter 442 s místy 2.třídy.

Popis soupravy 640 – 642 – 641

První typ třívozové soupravy RegioPanter se skládá z:

  • čelního nízkopodlažního vozu RegioPanter 640. Obsahuje sedadla v 1.třídě a ve 2.třídě, plus místo na kola, kočárky a vozíky pro invalidy.
  • čelního nízkopodlažního vozu RegioPanter 641. Obsahuje sedadla jen 2.třídy, plus místo na kola, kočárky a vozíky pro invalidy.
  • prostředního částečně nízkopodlažního vozu RegioPanter 642 s místy 2.třídy.

Popis soupravy 650 – 651

Dvou-vozové soupravy RegioPanter se skládají:

Klady

Nízkopodlažní soupravy, široké dvoukřídlé dveře. Hned v nástupním prostoru je místo pro kola, invalidy a kočárky. Pohodlný přejezd s kufrem do místa k sezení. Plus kvalitní zvukový a obrazový informační systím. Za mne značka ideál.

Zápory

Tvrdší sezení na delší vzdálenost. A uložení kočárků v nástupním prostoru u dveří. Což by v zimě nemuselo být pro dítě příjemné.

Diskuzní fórum

6 Comments

  1. Richard Malenda 15. 12. 2022 at 14:28- Reagovat

    RegioPanter je můj nejoblíbenější vlak ževšech

  2. Anonym 10. 1. 2023 at 0:02- Reagovat

    Zdeněk:Nejlepší,jsou CityElefanty,prostorově mnohem lepší,RegioPanter,připomíná tramvaj,malá kapacita osob ve srovnání s Elefantem.Je to krok zpět ve vývoji,nehodí se,pro vytížené tratě.Snad příjde něco nového a prostornějšího,konstruktéři,pravděpodobně,svými výtvory nejezdí.

    • Tomáš 17. 3. 2024 at 15:05- Reagovat

      Co pantery začaly jezdit pravidelně na trase Český Těšín Ostrava Svinov, celkem mi to znechutilo cestování, člověk si připadá jak v autobuse, málo místa, záchody hned vedle sedaček, nic příjemného.

  3. Zbyněk 10. 2. 2023 at 21:28- Reagovat

    Regiopanterem jsem jel z Pardubic do Hradce Králové,opravdu tramvaj!!!Málo místa a interier ůzký,netušil jsem,že tohle bude jezdit i na trase Ostrava-Opava,stalo se!Konstruktéři,vlaky opravdu nejezdí,jinak by se tohle na koleje,nikdy nedostalo!Měly se nakoupit soupravy z vyspělých zemí i když by to bylo dražší.

  4. Anonym 24. 2. 2024 at 13:33- Reagovat

    Naprosté konstrukční peklo, jinak se tohle nazvat nedá. Rozmístění sedaček je vyloženě plýtvání místem, neprostorné, není kam dát nohy (buďto do uličky, nebo mlátit stolek nohou :‘) ), vlak je překvapivě hlučný a jízdní komfort horší než CityElefanty, které jsou snad lepší ve všech frontách.
    Vrcholná nekompetence Vagónky ještě v kombinaci s novými dvoupatrovými soupravami, které trpí podobnou nekompetencí konstruktérů.

  5. Čenda z podhůří Orlických hor 11. 9. 2024 at 8:30- Reagovat

    Velké zklamání, málo místa. Trefné přirovnání – autobus.

Napište komentář i Vy