- Vůz RegioJet RJ Bcmz 50-91 na nádraží v Brně-Králově Poli na podzim 2019. Všimněte si velkého rozestupu schodů. Pozor zejména při vystupování!
Upozornění: následující úprava kupé je neautorizovaná, namáhavá a pokud nevíte jak na to, můžete si způsobit úraz.
Tak to nedělejte (!)
A pokud to uděláte, tak ji po skončení cesty vraťte do původního stavu.
- Tyto vozy lze změnit v lehátkové uspořádání. Opěradlo lze zvednou do vodorovné polohy a na obou stranách, u okna i dveří, zajistit záklopkou.
- Dávejte si pozor, aby lehátko bylo řádně zajištěno na obou koncích. Uprostřed pak malé světlo.
- Nad dveřmi z kupé na chodbičku je dvojice vypínačů osvětlení. Zapnutí a vypnutí osvětlení v kupé souvisí i se zapnutím / vypnutím nočních lampiček na stěnách kupé. Šipka ukazuje, kam odložit velký kufr nebo baťoh. Pokud není lehátková úprava není v kupé žebřík, tak to nedělejte. Prostor nad chodbou je sice velký, ale velmi, velmi špatně dostupný. Pokud tam umístíte zavazadlo, budete se k němu bez žebříku opravdu špatně dostávat.
- Po dřevěným stolkem, který je dost malý, je kastlík na odpad. Na bocích byly původně ještě mini-popelníky pro kuřák. Ty už tu nejsou. Myslím ty popelníky. A pod kastlíkem na odpad je takové kolečko. Věřte mi, tohle je ovládání klimatizace. Je to další zvláštnost, kterou na žádném jiném vlaku u nás nenajdete.
- Nad oknem, které nejde otevřít, je ovládání hlasitosti. A také záchranná brzda. Takže při štelování hlasitosti buďte opatrní, abyste nezastavili vlak. No a pokud vás zajímá k čemu jsou ty dvě madla na stropě, vzpomeňte si, když jsem v úvodu psala, že tohle byl původní lehátkový vůz.
Dobrý den u vozu RJ Bcmz 50-91 máte špatné info, vůz je vhodný pro vozíčkáře, ikdyž není nízkopodlažní a plánek vozu neodpovídá
Děkuji Uherek
Děkujeme za upozornění. Pláne vozu opravíme.
vůz Bcmz 50-91 není ten o kterem je psána recenze (je velmi podobný, ale přesto jiny, toto je lehatkový a v běžně tam nejezdí
Děkuji Uherek
aha, tak se omluvám, jen fotografie vizu na začátku je špatná