O voze
- Vůz: 1.třídy
- Sířka dveří do oddílu pro sezení: 72cm
- Uspořádání vozu: kupéčka
- Šířka uličky mezi sedadly: cm
- Počet míst k sezení: 54
- Zástrčky na 230 V: Ano
- Nízkopodlažní: Ne
- USB napájecí zástrčky: Ne
- Je vhodný pro vozičkáře: Ne
- WiFi Internet: Ano
- Místo pro kočárek: Ne
- Obrazový informační systém: Ne
- Místo pro kolo: Ne
- Hlasový informační systém: Ano
- Počet míst pro kola: 0
- Klimatizace: Ano
- Vstupní dveře: Jednokřídlé zalamovací
- Dají se otevřít okna: Ne
- Šířka vnějších dveří: 66cm
- WC vhodné pro vozičkáře: Ne
- Šířka dveří do uličky: 62cm
- Přebalovák na WC: Ne
Vůz 1. třídy Avmz 19-91 513 je další variantou řady Avmz 19-91 dopravce RegioJet. Je to starší vůz, který prošel částečnou modernizací, zejména přečalouněním sedadel a další úpravou interiéru. Jednotlivé varianty se od sebe liší v „drobnostech“, které jsou ale mnohdy pro cestujícího a spokojenou jízdu podstatné. My jsme s tímto vozem jeli v létě 2023 na lince R23 z Lysé nad Labem do Kolína.
Pokud hledáte jiný vůz jak RegioJet Abmz 19-91 513 , pokračujte na abecední seznam hodnocených železničních vozů.
Pro znalce, na odkazu Česká nádraží.cz je filtrovací tabulka s možností vícenásobného třídění osobních vozů.
Místa pro kola a kočárky
V tomto voze není místo pro kola, ani pro kočárek.
Klady
Velký rozkládací stůl.
Zápory
Za nás zklamání. Na lince R23 z Kolína do Ústí nad Labem, je tento vagón řazen jako vůz 1. třídy. I kdy jak svým vybavením, tak i značením na skříni vozu odpovídá vozu druhé třídy. Mimochodem, na jiné lince je jeho varianta řazena jako vůz 2. třídy. Možná ale šlo jen o náhradu, protože na této lince R23 jsme viděli i mnohem pohodlnější vozy 1. třídy. Ke špatnému výsledku přispěl i slabý výkon posádky. Ta obsadila první kupéčko vozu i se zásobami a o cestující se nestarala. Z technických parametrů nefungovaly zástrčky na 230 V.
Bohužel, druhá třída nasazená jako první je celkem častý, dá se říct i pravidelný jev