O voze
- Vůz: 2.třídy
- Sířka dveří do oddílu pro sezení: cm
- Uspořádání vozu: Velkoprostorový
- Šířka uličky mezi sedadly: cm
- Počet míst k sezení: 80
- Zástrčky na 230 V: Ano
- Nízkopodlažní: Ne
- USB napájecí zástrčky: Ne
- Je vhodný pro vozičkáře: Ne
- WiFi Internet: Ano
- Místo pro kočárek: Ne
- Obrazový informační systém: Ano
- Místo pro kolo: Ne
- Hlasový informační systém: Ano
- Počet míst pro kola: 0
- Klimatizace: Ano
- Vstupní dveře: Jednokřídlé předsuvní
- Dají se otevřít okna: Ne
- Šířka vnějších dveří: 80cm
- WC vhodné pro vozičkáře: Ne
- Šířka dveří do uličky: cm
- Přebalovák na WC: Ne
V soupravě RailJet na lince z Prahy přes Břeclav do Vídně je řazen „tichý“ vůz. V rezervačním systému jako vůz číslo 23. Ve voze je zakázáno mluvit a telefonovat. Cestující chtějí podřimovat nebo v tichosti pravovat.
Vůz 2. třídy Bmpz 891 má klimatizaci, wifi, celkem pohodlná sedadla, která však nejde polohovat. Že se jedná o „tichý“ vůz označují piktogramy na dveřích.
Seznam dalších vozů jednotky RailJet.
Pokud hledáte jiný vůz, pokračujte na abecední seznam hodnocených železničních vozů.
Pro znalce, na odkazu Česká nádraží.cz je filtrovací tabulka s možností vícenásobného třídění osobních vozů.
Místa pro kola a kočárky
Ve „tichém“ voze Bmpz 891 není místo pro kola, ani pro kočárek.
Klady
Mám ráda ucelené soupravy jako je RailJet, kde průchody mezi vozy jsou tiché. V "tichém" voze 891 jsou pohodlná sedadla i na delší vzdálenost. Část sedadel je v uspořádání po čtyřech kolem rozkládacího stolu. Je tu klimatizace, wifi, zástrčky na elektřinu a hlášení stanic.
Zápory
Mám zkušenost, že na konci letního dne je vzduch v soupravě již značně vydýchaný. Chtělo by to účinnější klimatizaci. Problémem je rovněž opravdu malý záchod. Horkovzdušný sušák dokáže v létě nepříjemně zvýšit teplotu v malé kabince záchodu.
Napsat komentář