- Dvoupatrový vůz CityElefant 971. Dveře se otevírají na tlačítko, spodní patro je nízkopodlažní.
- Zde je CityElefant 971 v modrém provedení. Jen za jedněmi z dvojice dveří je místo pro kola a kočárky: sledujte piktogramy na dveřích.
Vůz 971 soupravy CityElefant je dvoupatrový, dole nízkopodlažní. Dveře jsou dvoukřídlé, které se celé otevírají stiskem jednoho tlačítka. To umožňuje rychlý a pohodlný nástup i výstup. Za dveřmi označenými symbolem vozíčkáře, kola a kočárku, je pro ně místo. Za označenými dveřmi je zvedací (?) plošina pro vozíčkáře. Ve voze je wifi, hlášení o příští zastávce a nad dveřmi displeje s průběhem jízdy a příští zastávkou.
Sedadla jsou celkem pohodlná. Zásuvky tu jsou jen na 230 V. Záchod je velký, ale bez přebalováku.
Souprava CityElefant je tří-vozová. Skládá se ze zde popsaného vozu 971 a dále z vloženého vozu CityElefant 071 a čelního vozu CityElefant 471, kde je místo na kola i kočárky.
Sedadla 2. třídy v mezipatře
- Schody do druhého patra vozu 971. Rovněž pro průchod do dalšího vozu soupravy musíte po schodech nahoru.
- Schody do druhého patra ve voze CityElefant 971.
- Po stranách schodů je madlo
- Sedět lze i v mezipatře při cestě po schodech nahoru
Místa k sezení v horním patře
- Uspořádání sedadel v horním patře vozu 971 je rovněž po dvou vedle sebe s uličkou uprostřed. Horním patro má skloněné stěny a díky tomu zasahují žebrované police nad druhé sedadlo. Pokud jste vyšší postavy, buďte při vstávání opatrní na svoji hlavu.
- Část sedadel u schodiště je v uspořádání v řadě.
Moc děkuji za přesné informace a jsem šťastná, že zrovna k nám do Čelákovicích jezdí tyto soupravy.
Novopečená babička
Pro všechny, kteří trpí na zánět dutin doporučuji čepici. Vlaky nemám ráda z duvodu klimatizace, která jede i když je teplo. Nejezdím bez pokrývky hlavy a i tak je to většinu roku peklo.
Zbytek je parádní, klimatizace šílená a nastavená na velmi vysokou intenzitu.
Dokonalé vlaky nechápu proč byl nahrazeny pantery 😭
sloni jsou lepší jak panteři