Okomentuj nádraží

O voze

  • Vůz: Kombinovaný 1. a 2.třída
  • Sířka dveří do oddílu pro sezení: 85cm
  • Uspořádání vozu: velkoprostorový
  • Šířka uličky mezi sedadly: cm
  • Počet míst k sezení: 59
  • Zástrčky na 230 V: Ano
  • Nízkopodlažní: Ano
  • USB napájecí zástrčky: Ne
  • Je vhodný pro vozičkáře: Ano
  • WiFi Internet: Ano
  • Místo pro kočárek: Ano
  • Obrazový informační systém: Ano
  • Místo pro kolo: Ano
  • Hlasový informační systém: Ano
  • Počet míst pro kola: 6
  • Klimatizace: Ano
  • Vstupní dveře: Předsuvné dvoukřídlé
  • Dají se otevřít okna: Ne
  • Šířka vnějších dveří: 130cm
  • WC vhodné pro vozičkáře: Ano
  • Šířka dveří do uličky: cm
  • Přebalovák na WC: Ne

Vůz 471 soupravy CityElefant je dvoupatrový, dole nízkopodlažní. Dveře jsou dvoukřídlé, které se celé otevírají stiskem jednoho tlačítka. To umožňuje rychlý a pohodlný nástup i výstup. Za dveřmi označenými symbolem kola a kočárky, je pro ně místo. Druhé dveře použijeme, když cestujeme 1. třídu. Za nimi jsou schody nahoru do patra, kde je oddíl 1. třídy. Ve voze je wifi, hlášení o příští zastávce a nad dveřmi displeje s průběhem jízdy a příští zastávkou.
Sedadla jsou celkem pohodlná. Ty v 1. třídě jsou širší a polohovatelná. Zásuvky tu jsou jen na 230 V. Záchod je velký, ale bez bez přebalováku.

Souprava CityElefant je tří-vozová.
Ze zde popsaného vozu 471, z vozu CityElefant 971, kde je místo i pro vozíčkáře, kola a kočárky, a vloženého vozu CityElefant 071.

Infografika

Místa k sezení

  • Sedadla 2. třídy

    Sedadla v mezipatře

Sedadla 1. třídy

Místa pro kola a kočárky

Chodba a ulička

Dveře a nástupní prostor

Záchod

Klady

Vůz 471 soupravy CityElefant je dvoupatrový, dole nízkopodlažní. Dveře jsou dvoukřídlé, které se celé otevírají stiskem jednoho tlačítka. To umožňuje rychlý a pohodlný nástup i výstup. Ve voze je místo pro kola a kočárky. Nahoře je oddíl 1. třídy. Sedadla, zvláště v první třídě, jsou pohodlná.

Zápory

Námi hodnocený vůz nebyl určen pro přepravu vozíčkářů, chyběl tu zvedací mechanismu, nebo složená nájezdová rampa. Záchod byl velký, ale bez přebalováku. Zásuvky na 230 V byly zřejmě dodělávány dodatečně, neboť jejich uložení nad hlavu do regálu není zrovna ideální. Moc se nám nelíbilo, že průchod do dalšího vozu soupravy vede přes lomenou úzkou chodbu.

Diskuzní fórum

Napište komentář i Vy