Okomentuj nádraží

O voze

  • Vůz: 2.třídy
  • Sířka dveří do oddílu pro sezení: cm
  • Uspořádání vozu: oddíly (kupé)
  • Šířka uličky mezi sedadly: cm
  • Počet míst k sezení: 66
  • Zástrčky na 230 V: Ano
  • Nízkopodlažní: Ne
  • USB napájecí zástrčky: Ano
  • Je vhodný pro vozičkáře: Ne
  • WiFi Internet: Ne
  • Místo pro kočárek: Ne
  • Obrazový informační systém: Ano
  • Místo pro kolo: Ne
  • Hlasový informační systém: Ano
  • Počet míst pro kola: 0
  • Klimatizace: Ano
  • Vstupní dveře: Předsuvné jednokřídlé
  • Dají se otevřít okna: Ne
  • Šířka vnějších dveří: 72cm
  • WC vhodné pro vozičkáře: Ne
  • Šířka dveří do uličky: cm
  • Přebalovák na WC: Ne

Infografika

Místa k sezení

Místa pro kola a kočárky

  • Ve voze, v uličce, ani u záchodu není místo pro kočárek nebo kolo.

Chodba a ulička

Dveře a nástupní prostor

Záchod

Klady

Znám tento typ vozů z cest po Rakousku a nočních přejezdů do Itálie. Velmi pohodlné sezení, řekl bych to nejlepší na české železnici. Super je možnost sklopit sedačky a spojit je přes celou šířku kupé.

Zápory

Škoda, že v kupé není na zemi koberec. Žádné místo pro kola či kočárek.

Diskuzní fórum

4 Comments

  1. Míša 20. 8. 2019 at 6:40- Reagovat

    Ve voze 226 je na záchodě sušák na ruce přímo nad umyvadlem. Stačí přiložit ruce a spustí se. Tekuté mýdlo je i v podavači hned vedle umyvadla. Voda na umytí je v zimním období ohřívaná.
    WC je vakuové, tlačítko na spláchnutí je na stěně nad záchodem.
    Výhodou je, že dveře na záchod mají velkou, opravdu velkou kliku, takže se snadno otevírají.

    • Jiří 24 18. 12. 2020 at 18:55- Reagovat

      Vstupní dveře se otevírají pouze madlem, vnější červené tlačítko je pouze k uzavření dveří, nelze je otevřít. Stejně jako u vozu Bmz 224, kde jsou akorát zalamovací dveře. A při zastavení stačí uvnitř vozu pouze madlo stlačit, netřeba za něj tahat (toto je možné pouze po předešlém natlakování dveřního systému což lze poznat, že dveře „pšouknou“)

  2. Pavel 11. 12. 2024 at 9:11- Reagovat

    Za mě bohužel nejhorší sedadla, která jsem kdy na železnici zažil – a nejen v Česku. Vždyť to, o co si opíráte záda, je strašně krátké a nepodpírá to celá záda, není to ergonomicky tvarované, nic 🙁 Bohužel, po deseti minutách sezení mě rozbolí záda, na což nikde jinde netrpím. Ale víc mě překvapuje, že to asi nikoho jinak netrápí? A mně to přijde očividné na první pohled.

Napište komentář i Vy