O voze
- Vůz: 2.třídy
- Sířka dveří do oddílu pro sezení: 56cm
- Uspořádání vozu: velkoprostorový
- Šířka uličky mezi sedadly: cm
- Počet míst k sezení: 52
- Zástrčky na 230 V: Ne
- Nízkopodlažní: Ne
- USB napájecí zástrčky: Ano
- Je vhodný pro vozičkáře: Ne
- WiFi Internet: Ano
- Místo pro kočárek: Ano
- Obrazový informační systém: Ano
- Místo pro kolo: Ano
- Hlasový informační systém: Ano
- Počet míst pro kola: 6
- Klimatizace: Ne
- Vstupní dveře: Předsuvné jednokřídlé
- Dají se otevřít okna: Ano
- Šířka vnějších dveří: 69cm
- WC vhodné pro vozičkáře: Ne
- Šířka dveří do uličky: cm
- Přebalovák na WC: Ne
Klady
Na jedné straně vozu jsou držáky na kola a místo na kočárky. Dále možnost USB napájení. Co nejvíce oceňuji je, že jsou tu info panely a hlášení příští stanice.
Zápory
Jedná se sice o modernizaci staršího vozu, přesto, naprosto zbytečně, byly zachovány tři těsná sedadla vedle sebe. Tento vůz má jezdit v tandemu s motorovým vozem 811. Proto mrzí, že ve voze 012 nejsou stejné sedačky jako v čelním voze. Ty jsou tvarované a sedí se na nich velmi pohodlně. Tady zůstaly lavice. Taktéž chybí klimatizace. Musím rovněž kritizovat opravdu malý až těsný záchod. A pak si dávejte pozor při ukládání kola do rámu. Nad hlavou máte velkou plechovou krabici. Pokud se rychle narovnáte a nebudete mít cyklo-helmu ...
určeno pro regionální tratě, ne na hlavní – Praha – Moskva. rozhodně je to pohodlnější a i hezčí než ty staré kožené, vaše kritické názory jsou hrozné.