Praha hlavní nádraží má devět nástupišť, přitom u většiny z nich mohou stát vlaky vlevo i vpravo. Sledujte pozorně odjezdové tabule na příslušné straně nástupiště. Nástupiště jsou dále označena jako jižní (J) a severní (S). Přístup na nástupiště je třemi podchody. Jen ten severní (S), co je vlevo z haly je bezbariérový.
Nádraží Paskov leží na jednokolejné železniční trati spojující Ostravu a Frýdek-Místek. Je tu čilý dopravní ruch, osobní vlaky ve špičce po půl hodině, nákladní vlaky. Nádraží Paskov připomíná spíše skanzen architektury 70.let 20.století. Včetně ohromné kovové lávky pro pěší nad kolejemi. Lávka ale již dosloužila. Je uzavřena a cestující využívají nový přechod přes koleje. Nástupiště vysoké, široké a přehledné.
V Bohumíně jsou všechna čtyři nástupiště vysoká, do nízkopodlažních vlaků nastupujete bezbariérově. Nástupiště jsou rovná, široká, dlouhá a kompletně zastřešená. Z podchodu buď po schodech nebo výtahem. Budova nádraží je po rekonstrukci. Odbavovací hala, tak i příchod na nástupiště je kompletně bezbariérový. Čekárna, záchody, prodejna časopisů, drobného jídla na cestu.
Nádraží Mosonmagyaróvár leží na hlavní rychlíkové trati Vídeň – Győr – Budapešť. Každou hodinu zde staví pohodlné RJ rychlíky (s dětským oddílem) od Vídně. Město Mosonmagyaróvár nabízí vedle historie i lázně, nádraží můžete použít i pro cestu do nedalekého aquaparku a kempu Lipót, nebo pro cyklovýlety do okolí.
Na nádraží Zlín střed se křižují (míjejí) nízkopodlažní vlaky na jinak jednokolejné trati. Obě nástupiště jsou nízká, složené z panelů. Příchod k vlaku přes koleje nebo přes panelový průchody mezi kolejemi. I do nízkopodlažního vlaku je nutné nastupovat do schodu. Alespoň že čekárna je v pohodě a autobusové nádraží je hned u toho vlakového.
Vozy Bdtee 287 jsou starší vozy 2.třídy. Sedí se na lavicích po dvou a dvou proti sobě. Na jednom konci vozu je dvojice záchodů proti sobě přes uličku. Na druhém konci vozu, v části, kde se sedí, je místo pro kola a kočárky. Vůz je bez klimatizace a okna se dají částečně otevírat. Vnější dveře jsou zalamovací šířky 65 cm, otevírání na kliku. Takže nic moc.
Vozy Bdtee 286 jsou starší vozy 2.třídy. Sedí se na lavicích po dvou a dvou proti sobě. Na jednom konci vozu je dvojice záchodů proti sobě přes uličku. Na druhém konci vozu, v části, kde se sedí, je místo pro kola a kočárky. Vůz je bez klimatizace a okna se dají částečně otevírat. Vnější dveře jsou zalamovací šířky 65 cm, otevírání na kliku. Takže nic moc.