Vozy Bmz 21-90 jezdí na lince Praha - Brno - Vídeń jako třída Standard. Ve voze jsou kupéčka pro šest osob. Sedí se na pohodlných a polohovatelných sedačkách. Polohovatelné jsou i opěrky hlavy. Nad hlavou je dvojice polic. Je to klimatizace, kterou můžete regulovat. U okna je dvojice zástrček na 230 V a vysouvací stolky.
Vozy 2. třídy řady Bdmtee 281 mají dva páry dveří a vnitřní prostor je rozděleny do tří oddílů k sezení. Z dveřmi místo na kočárky či kola. Bohužel mají strmé schody, takže nástup a výstup není zrovna pohodlný. Sedí se úzkých na lavicích v uspořádání dva a dva proti sobě s malým pevným stolkem u okna.
Vozy Bdmtee 275 v zeleném nebo nověji v modrém provedení, se používají v příměstské dopravě. Jedná se o rozšířené vozy 2.třídy v různém stupni modernizace. Vozy jsou vhodné pro cestování s kočárkem, v nástupním prostoru mají místo pro kola a/nebo kočárky. Bohužel nejsou nízkopodlažní a mají strmé schody. Nástup a výstup s kolem či s kočárkem není zrovna pohodlný (bezpečný).
Nástupiště kolínského nádraží jsou vysoká, dlouhá, přehledná a zastřešená. 1.nástupiště je hned podél budovy. Nástupiště 1A je vlevo od staniční budovy. Přístup na nástupiště 2 až 5 podchodem. Nahoru vedou jen schody, vozíčkáři mohou použít mobilní plošiny. Přestože samotný vestibul nádraží v Kolíně není moc velký, nachází se zde všechny služby, které očekáváte.
Bee 273 jsou vozy 2.třídy pro pomalejší rychlíky. Uvnitř zajímavé uspořádání, kdy dva oddíly jsou se 6 sedadly, dva dvoj-oddíly mají 10 míst k sezení a jeden troj-oddíl je dokonce pro 15 (16) sedících. Ideální pro cestování v menší skupině. Jeden oddíl má zvýšené mini sedadátko pro cestování s dítětem, které se chce dívat z okna.
Lipová-lázně je malé nádraží, kde se kříží vlaky, co jedou z Jeseníku dolů na jih, se spěšnými vlaky od Brna. Současně tu začíná trať do Javorníku ve Slezsku. Na nádraží v Lipové jsou čtyři nástupní koleje. Nástupiště jsou nízká a úzká. Navíc, nejsou označena. Takže se napřed podívejte ze které koleje vám to jede a pak venku odpočítejte kolej od staniční budovy.
Vozy 2.třídy řady Bdtee 276 mají 80 míst k sezení. Na jedné straně vozu je plocha pro kočárky a pět kola. Označena z vnější strany piktogramem kola. Zde jsou i další 4 místa k sednutí na sklopných sedačkách. Na druhé straně vozu jsou pak záchody. Vozy Bdtee 276 se nasazují zejména na regionálních rychlících.
Praha hlavní nádraží má devět nástupišť, přitom u většiny z nich mohou stát vlaky vlevo i vpravo. Sledujte pozorně odjezdové tabule na příslušné straně nástupiště. Nástupiště jsou dále označena jako jižní (J) a severní (S). Přístup na nástupiště je třemi podchody. Jen ten severní (S), co je vlevo z haly je bezbariérový.
Nádraží Paskov leží na jednokolejné železniční trati spojující Ostravu a Frýdek-Místek. Je tu čilý dopravní ruch, osobní vlaky ve špičce po půl hodině, nákladní vlaky. Nádraží Paskov připomíná spíše skanzen architektury 70.let 20.století. Včetně ohromné kovové lávky pro pěší nad kolejemi. Lávka ale již dosloužila. Je uzavřena a cestující využívají nový přechod přes koleje. Nástupiště vysoké, široké a přehledné.
V Bohumíně jsou všechna čtyři nástupiště vysoká, do nízkopodlažních vlaků nastupujete bezbariérově. Nástupiště jsou rovná, široká, dlouhá a kompletně zastřešená. Z podchodu buď po schodech nebo výtahem. Budova nádraží je po rekonstrukci. Odbavovací hala, tak i příchod na nástupiště je kompletně bezbariérový. Čekárna, záchody, prodejna časopisů, drobného jídla na cestu.
Nádraží Mosonmagyaróvár leží na hlavní rychlíkové trati Vídeň – Győr – Budapešť. Každou hodinu zde staví pohodlné RJ rychlíky (s dětským oddílem) od Vídně. Město Mosonmagyaróvár nabízí vedle historie i lázně, nádraží můžete použít i pro cestu do nedalekého aquaparku a kempu Lipót, nebo pro cyklovýlety do okolí.
Na nádraží Zlín střed se křižují (míjejí) nízkopodlažní vlaky na jinak jednokolejné trati. Obě nástupiště jsou nízká, složené z panelů. Příchod k vlaku přes koleje nebo přes panelový průchody mezi kolejemi. I do nízkopodlažního vlaku je nutné nastupovat do schodu. Alespoň že čekárna je v pohodě a autobusové nádraží je hned u toho vlakového.