Vozy Bmz 21-90 jezdí na lince Praha - Brno - Vídeń jako třída Standard. Ve voze jsou kupéčka pro šest osob. Sedí se na pohodlných a polohovatelných sedačkách. Polohovatelné jsou i opěrky hlavy. Nad hlavou je dvojice polic. Je to klimatizace, kterou můžete regulovat. U okna je dvojice zástrček na 230 V a vysouvací stolky.
Přibyslav zastávka dvě rovná ale nízká nástupiště na vnější straně kolejí. Přístřešky, ale žádné značení odkud kam co jede. Z 1. nástupiště obvykle jezdí vlaky směr Havlíčkův Brod. Z druhého obvykle do Žďáru nad Sázavou. Přechod z jednoho nástupiště na druhé alespoň deset minut svižné chůze. Po silnici, bez chodníku, pod mostem. Možno použít zkratku.
Stanice Troubsko prošla modernizací. Dnes jsou obě nástupiště široká, vysoká a bezbariérová. Jsou tu přístřešky s možností posezení, označovače jízdenek IDS.JMK, večer je zastávka osvětlena. Na nástupištích jsou odjezdové tabule. Přístup na vlak, a přechod mezi nástupišti je po chráněném železničním přejezdu. Hned u zastávky nádražka.
Stanice Hřivice, ležící jižně od Loun. Slouží ke křížení vlaků dopravce Die Länderbahn CZ, linky U12. Na nádraží v Hřivicích je dvojice nástupišť. Nástupiště u 2. koleje je vpravo, nástupiště u 3. koleje je vlevo od staniční budovy. V místě napojení na nástupiště je nájezdový chodník pro pohodlnější přístup.
V neděli 12. prosince 2021 začne platit nový jízdní řád. Jak budou jezdit vlaky ČD v Ústeckém kraji? Turisté budou moci i v příští letní sezóně využít cyklo-vlaky Českých drah v úsecích Děčín – Mikulášovice dol.n., Mikulášovice dol.n. – Rumburk a Rumburk – Děčín a v nabídce i nadále zůstanou sezónní vlaky linky RE 20 z Ústí nad Labem do Drážďan a zpět.
V Brankovicích jsou dvě nástupiště na vnější straně kolejí. Nástupiště nízká a v oblouku. Velká mezera mezi hranou nástupiště a schody do vlaku. Přístup na nástupiště směr Uherské Hradiště jedině podchodem. A po schodech. Žádná odjezdová tabule, žádné značení ze kterého nástupiště co jede. Staniční budova je uzavřena a nenabízí žádnou službu.
Nádraží Spytihněv má dvě nástupiště. Obě jsou vysoká a bezbariérově přístupná. Ale přístup je jen z jedné strany od silničního přejezdu. Chybí tu info tabule. Pokud začne blikat červené světlo a spouštět se závory, a vy stojíte na opačném nástupišti, máte smůlu. Nesmíte přecházet trať a dobíhat vlak.