Přibyslav zastávka dvě rovná ale nízká nástupiště na vnější straně kolejí. Přístřešky, ale žádné značení odkud kam co jede. Z 1. nástupiště obvykle jezdí vlaky směr Havlíčkův Brod. Z druhého obvykle do Žďáru nad Sázavou. Přechod z jednoho nástupiště na druhé alespoň deset minut svižné chůze. Po silnici, bez chodníku, pod mostem. Možno použít zkratku.
Nádraží Havlíčkův Brod má pět nástupišť. Nástupiště 1. až 4. je po jedné straně staniční budovy, 5. nástupiště je po druhé straně budovy. 1. nástupiště je hned u budovy. Nástupiště 2. až 4. je přístupné podchodem, nahoru výtah nebo schody. První čtyři nástupiště jsou vysoká, bezpečná, po většinu délky zastřešená a bezbariérová.
Na zastávce Pohleď jsou dvě dlouhá a přehledná nástupiště. Ale nízká. Žádné číslování nástupišť, ani označení ze kterého nástupiště jedou vlaky kterým směrem. Přechod mezi nástupišti přes světelně chráněný přechod. Na nádraží Pohleď žádné služby, jen polo-otevřená čekárna. Přístup na nádraží jen po turistické cestě.
Židlochovice - došlo k obnovení provozu a nádraží prošlo kompletní modernizací. Jsou zde dvě vnější nástupiště u dvou kolejí. Přístup bezbariérový. Všude info panely. Na nádraží čekárna, záchody, automaty na drobné občerstvení. Hned u vlakového nádraží i autobusové zastávky. Parkování pro kola, auta i vozíčkáře.
Vranovice mají čtyři nástupiště. První dvě nástupiště jsou nízké, přístup na druhé až po příjezdu a zastavení vlaku. 3. nástupiště je ostrovní, vysoké a bezbariérově přístupné podchodem. 4. nástupiště se nepoužívá. Stanice je po modernizaci. Jsou zde pokladny, info centrum, nápojové a potravinové automaty. Vpravo od budovy parkoviště na kola, před nádražím stanoviště autobusů, vpravo parkoviště pro auta. Hospoda přes silnici.
Nádraží Spytihněv má dvě nástupiště. Obě jsou vysoká a bezbariérově přístupná. Ale přístup je jen z jedné strany od silničního přejezdu. Chybí tu info tabule. Pokud začne blikat červené světlo a spouštět se závory, a vy stojíte na opačném nástupišti, máte smůlu. Nesmíte přecházet trať a dobíhat vlak.
Nádraží Praha-Bubny je nejhorším nádražím, které jsme zatím hodnotili. Nástupiště nejsou číslovaná. Žádné značení, žádné info tabule. Všechna nástupiště jsou nízká. Na nádraží žádné služby. Okolí nádraží strašné. Totální vnitřní periférie města. Tady je popis a hodnocení nádraží v Praze-Bubny, které jsme navštívili v červnu 2020.
Na nádraží v Mostě jsou čtyři nástupiště. Ale hned to první nástupiště, u nádražní budovy, je rozděleno na tři. Podél nádražní budovy je 1.nástupiště, vpravo je nástupiště 1a a vlevo 1b. K nástupištím 2 až 4 podchodem. Všechna nástupiště jsou široká a po většině délky zastřešená. Z podchodu jen po schodech - žádný výtah.