Na nádraží v Retzu jsou dvě nástupiště. Nástupiště, ze které odjíždí většina vlaků, je široké, zastřešené a bezbariérové. To druhé je nižší a úzké. Přístup na vlak přecházením kolejí přes široký přechod. Na nádraží čekárna, automat na jízdenky, nádražní restaurace, odjezdové tabule a hlášení staničního rozhlasu.
Nádraží Praha-Zahradní Město nabízí rychlý přestup mezi tramvajemi a autobusy co jezdí dole, a vlakem co jezdí nahoře. Přestup je po schodech nebo bezbariérově výtahem. Všechna nástupiště jsou široká a přehledná. Nástup do nízkopodlažních souprav bezbariérově. Už dole v podchodu jsou odjezdové tabule s číslem koleje odkud jede vlak.
Všechna nástupiště na nádraží v Chocni jsou bezbariérová. Vysoká tak, že do nízkopodlažních vlaků bez schodu. Přístup na nástupiště podchodem. Nahoru po schodech nebo výtahem. Číslování nástupišť a kolejí může působit zmateně, důvěřujte směrovkám a ukazatelům. Pamatujte, že nástupiště 1 a 1a není totéž a nástupiště 1a je vlevo od staniční budovy.
V Brankovicích jsou dvě nástupiště na vnější straně kolejí. Nástupiště nízká a v oblouku. Velká mezera mezi hranou nástupiště a schody do vlaku. Přístup na nástupiště směr Uherské Hradiště jedině podchodem. A po schodech. Žádná odjezdová tabule, žádné značení ze kterého nástupiště co jede. Staniční budova je uzavřena a nenabízí žádnou službu.
Ve Skleném nad Oslavou jsou široká a bez schodů přístupná nástupiště podchodem. Ty jsou vysoká, takže do nízkopodlažních vlaku skutečně bezbariérově. Na nádraží čekárna, na nástupištích přístřešky. Odjezdové tabule jsou v čekárně, v podchodu, tak i nahoře na nástupištích. Značení odkud jede vlak je jednoduše jedním číslem.
Nádraží v Hrušovanech u Brna je je bezbariérově přístupné. Z podchodu schody a výtah. Nástupiště jsou široká, přehledná. Jak na výstupech z podchodu, tak na nástupištích jsou odjezdové tabule. Přehledné a srozumitelné značení dle čísla kolejí na které staví vlak. Ve staniční budově v Hrušovanech u Brna čekárna, pokladna a automat na kafe.
Na nádraží v Branné jsou nová nástupiště, přechody přes koleje, čekárna. Nástupiště jsou však i nadále úzká a nízká. Vyčkejte proto až příjezdu a zastavení vlaku. Ty staví poblíž staniční budovy. Kolem nádraží možnost parkování. Poblíž mini muzeum vodního hospodářství pro parní lokomotivy. V létě 2021 v rekonstrukci.