Nádraží Győr je ušmudlané, jako kdyby se tu zastavil čas v 80.letech minulého století. Na nástupiště vedou dva podchody. Nástupiště jsou přehledná, jsou na nich odjezdové tabule. Značení je podle čísla koleje 1 až 7. V hale nádraží jsou základní služby včetně pokladen. Není tu však vnitřní čekárna. Sedí se a čeká na chodbě.
V Hradci Královém jsou dva souběžné podchody a třetí jen s výtahy. Nástupiště 1 až 3 jsou "rozdělena" na Jižní a Severní část. Celkový systém značení odkud vám jede vlak nám proto připadá komplikovaný a značně nepřehledný. Bezbariérový přístup je jen výtahy. Vstup do výtahu je na 1. nástupišti, v polovině jeho délky.
Zastávka Praha-Žvahov má dvě nástupiště na vnější straně dvoukolejné trati. Přístup na ně je možný pod železničním mostem u něhož jsou pěšiny vedoucí nahoru na nástupiště. Dole, pod mostem, je plechová cedule ze kterého nástupiště odjíždí vlak kterým směrem. Je tu hlášení staničního rozhlasu a na obou nástupištích je přístřešek s lavičkou.
Nádraží Praha-Veleslavín je kousek od stejnojmenné stanice metra a přestupního uzlu MHD. Cesta na nádraží je špatně značena. Sledujte směrovky na vlakovou linku "S" a přejděte přes železniční přejezd. Na nádraží je čekárna a pokladna. Je tu odjezdová tabule i hlášení staničního rozhlasu. Všechna nástupiště jsou nízká.
Na nádraží chybí odjezdové tabule a není tu ani hlášení staničního rozhlasu. Není tedy jasné ze kterého nástupiště, co jede. Ve stanici Praze-Běchovicích nejsou žádné služby. Obě nástupiště jsou sice vysoká a přehledná, ale nádraží není bezbariérově přístupné. Na nástupištích jsou přístřešky s lavičkou.