celkové hodnocení
O nádraží
Kyjov zastávka leží na dvoukolejné trati z Brna do Uherského Hradiště v okrajové části města.
Poblíž zastávky začíná cyklostezka.
Při příchodu na vlakovou zastávku však není jasné odkud, ze kterého nástupiště, jede vlak kterým směrem.
Není tu žádná odjezdová tabule, ani hlášení staničního rozhlasu.
Nejsou tu žádné služby.
Obě nástupiště jsou nízká, navíc v oblouku.
Na nástupištích jsou přístřešky.
Pokud hledáte jinou zastávku jak tu v Kyjově , pokračujte na abecední seznam vlakových stanic.
Pro znalce, na odkazu Česká nádraží.cz je filtrovací tabulka s možností vícenásobného třídění železničních stanic.
Nádraží, čekárna, pokladna
- Pokladny: Ne
- Čekárna: Přístřešek
- Občerstvení: Ne
- Vizuální a hlasový navigační systém: Ne
- Bezbariérovost nádraží: Ne
- Restaurace: Ne
- Záchody: Ne
- Restaurace: Ne
- Úschovna zavazadel: Ne
- Bezbariérovost WC: Ne
- Odkaz na informaco o nádražím u dopravce: https://www.cd.cz/stanice/kyjov-zast-/5434685
- Orientace na nádraží: Obtížná, není jasné ze které koleje jezdí vlaky kterým směrem
Přístřešek u 1. koleje
Přístřešek u 2. koleje
Klady
Zpevněný povrch nástupišť a přístřešky
Zápory
Při příchodu není jasné ze kterého nástupiště jede vlak kterým směrem. Obě nástupiště jsou nízká, navíc v oblouku. Není tu žádná odjezdová tabule, ani hlášení staničního rozhlasu.
Tipy na výlet
Žádné tipy na výlet
Dobrý den,
dnes jsem se opět ujistila, jak problematické a doslova životu nebezpečné je hlavně vystupování na stanici Kyjov zastávka ve směru do Brna. Ne jenom, že je zastávka v oblouku, ale koleje nejsou v rovině, jsou nebezpečně nakloněné směrem od zchátralého nástupiště doleva, takže z vlaku vystupujete šikmo, mezera mezi nástupištěm a vlakem je obrovská, stačí opravdu málo a spadnete do kolejiště. Před 2 měsíci jsem pomáhala tady na zastávce z vlaku sestře, musela jsem ji doslova sundávat, protože na docela frekventované trati Brno – Uherské Hradiště jezdí vozy ze 70.let a stupátka jsou strašně vysoko, což v kombinací se šikmými kolejemi a obrovskou mezerou je opravdu životu nebezpečné, zlomeniny raz dva. Pevně doufám, že se co nejdříve bude řešit trať Kyjov – Veselí nad Moravou, ohlášená rekonstrukce začne teda kdy ??? Do té doby alespoň nasaďte nízkopodlažní vozy typu REGIO Panter, určitě si to tato trať.zaslouží. Takže za mě hodnocení 10%. A pro starší lidi katastrofa. Prosím o zaslání mých připomínem na ČD ??? Mohu to po vás chtít ? Děkuji za odpověď.