• Uničov, nádraží: nástupiště u koleje 3

    Nádraží v Uničově má první nástupiště vlevo od staniční budovy. Druhé nástupiště u koleje 2 a 3 je pak vpravo. Nástupiště jsou vysoká, bezbariérově přístupná a cesta na ně je dobře značená. Na nástupištích je přístřešek a odjezdová tabule. Na nádraží je rovněž čekárna, pokladna a záchod.

  • Přístup na nástupiště na zastávce Dobré Pole

    Zastávka Dobrá Pole je na znamení. Je tu jedno nízké nástupiště a na začátku přístřešek. U něho je žlutý prodejní automat jízdenek IDS-JMK. Z jeho displeje se dozvíte čas příjezdu nejbližšího vlaku. Kousek od zastávky je dřevěný přístřešek pro cyklisty a o pár desítek metrů dál skupina vinných sklepů.

  • Nádraží v Pelhřimově

    Na nádraží v Pelhřimově jsou tři nízká nástupiště. Přístup na ně je překračováním kolejí. Chybí tu odjezdová tabule a značení, které nástupiště je které. Na nádraží je čekárna, záchod a lavičky. Cestující informuje hlášení staničního rozhlasu. Vedle nádraží je parkoviště a před nádražím je zastávka autobusů.

  • Zastávka Tetčice, nástupiště u koleje 1, směr Brno

    Na zastávce Tetčice jsou dvě nástupiště. Nástupiště jsou vysoká a bezbariérově přístupná. Na každém z nich je dvojice přístřešků. Na nástupišti jsou i odjezdové tabule a automaty na jízdenky. Před nádražím je zastávka autobusů a parkoviště pro kola i auta. Uvnitř je čekárna.

  • Železniční zastávka Vlkov-Osová

    Železniční zastávka Vlkov-Osová vznikla na konci roku 2024. Předcházející nádraží totiž bylo daleko od obce. Na zastávce jsou dvě nástupiště. Ty jsou vysoká a bezbariérově přístupná. Jsou tu přístřešky a lavičky. Na nástupišti ve směru na Brno je automat na jízdenky.

  • Šternberk > příchod na nástupiště na vlak

    Nádraží ve Šternberku má obě nástupiště vysoká a bezbariérově přístupná. Přechod přes koleje je zabezpečen semaforem. V čekárně je pokladna, odjezdová tabule a možnost posezení v teple a v čistém prostředí. Na nádraží jsou odjezdové tabule a je tu hlášení staničního rozhlasu.

  • Krakowské hlavní nádraží, nástupiště 3 až 5

    V Krakově na hlavním nádraží je pět nástupišť. U každého nástupiště je dvojice kolejí. Odjezdové tabule jsou jak v podchodu, tak na nástupištích na stranách u jednotlivých kolejí. Pokladny, obchody, čekárny, záchody... jsou v širokém podchodu pod nástupišti.

  • Nádraží Zastávka u Brna

    Při příchodu na nádraží jsou informační tabule s odjezdy vlaků. Další je v podchodu. Menší tabule jsou na nástupištích u příslušné koleje. Vše je dobře označeno. Na nádraží je slyšet hlášení staničního rozhlasu. Všechna nástupiště jsou vysoká a bezbariérově přístupná.

  • Nádraží Hlinsko v Čechách

    Nádraží Hlinsko v Čechách má tři nástupiště. Všechna jsou vysoká a bezbariérově přístupná. Značení nástupišť je ale poměrně komplikované. Přístup na druhé nástupiště je po přechodu přes první kolej. Na nádraží jsou odjezdové tabule, včetně autobusových spojů, čekárna a pokladna. 

  • Nástupiště u koleje 2, směr Zastávka u Brna

    Zastávka Rosice u Brna má dvě nástupiště. Cesta na ně je dobře označena. Odjezdové tabule jsou u příchodu i na nástupištích. Obě nástupiště jsou vysoká a bezbariérově přístupná. Na perónech jsou přístřešky, lavičky a žluté prodejní automaty na jízdenky. Nejsou tu žádné služby, ani záchod.

  • Nádraží v Mělníku

    Nádraží Mělník má nízká a úzká nástupiště. Nástupiště nejsou označena. Přístup k nástupištím a pohyb po nich je, vzhledem k jejich nedostatečné šířce a špatné kvalitě povrchu, obtížný a vyžaduje velkou opatrnost. Na nádraží jsou odjezdové tabule a je tu slyšet hlášení staničního rozhlasu.

  • Nádraží Červený Potok

    Nádraží Červený Potok má dvě nástupiště. Obě jsou nízké, tvořené nerovnými panely. Není tu odjezdová tabule, ani hlášení staničního rozhlasu. Vlak tu staví na znamení. Žádné služby. Před nepřízni počasí ochrání cihlový přístřešek.

  • Letohrad, nástupiště u koleje 3.

    V Letohradě jsou čtyři nástupiště. Při příchodu na nádraží i na nástupištích jsou odjezdové tabule a je slyšet hlášení staničního rozhlasu. Vstup do podchodu je vpravo od staniční budovy. Podchod je průchozí. Na nádraží je čekárna, pokladny a nádražní restaurace. U nádraží jsou parkoviště pro kola i auta.

  • Nástupiště na zastávce Frenštát pod Radhoštěm město

    Vlaková zastávka Frenštát pod Radhoštěm město má jediné nástupiště. To je široké pro bezpečný pohyb za žlutou čárou a vysoké pro pohodlný nástup do nízkopodlažních vlaků. Na nástupišti je odjezdová tabule a dvojice přístřešků. Na zastávce nejsou žádné služby.

  • Zastávka Cerhenice: nástupiště u 1.koleje, směr Kolín

    Nádraží v Cerhenicích je na trati z Kolína do Praha. Přístup je bezbariérový. Obě nástupiště jsou vysoká a přehledná. Přechod na druhou stranu jedině podchodem. Nad vstupem do podchodu jsou odjezdové tabule. Na nástupištích jsou přístřešky a odjezdové tabule.

  • Pokladny, čekárna a obchody na nádraží v Katowicích

    Nádraží Katowice má čtyři nástupiště. Na ně vedou z haly tři souběžné podchody. Odbavovací hala je nová a přehledná. Vše je dobře značené. Pod vlakovým nádraží je nádraží autobusové odkud jezdí i přímá linka AP na letiště. Na nádraží navazuje obchodní galerie.

  • Zastávka na znamení Ladná, na trati z Břeclavvi přes Šakvice do Brna.

    Zastávka na znamení Ladná má dvě nástupiště. Přístup na ně je možný jen z mostu nad tratí. Chybí tu ale označení ze kterého nástupiště vám jede vlak kterým směrem. Na obou nástupištích jsou přístřešky a žluté prodejní automaty na jízdenky IDS-JMK.

  • Železniční zastávka Marefy je na znamení

    Zastávka Marefy je na znamení. Obě nástupiště jsou vysoká. Bohužel u příchodu na nástupiště chybí cedule, která by sdělila, ze kterého nástupiště jede vlak kterým směrem. Na nástupištích jsou přístřešky s lavičkou. Chybí odjezdové tabule a není tu ani hlášení staničního rozhlasu.

  • Kudy na nádraží Novosedly

    Na nádraží Novosedly jsou nástupiště nízká. Není tu hlášení staničního rozhlasu, ani žádné jiné služby. Vlak staví na nástupišti u 3. koleje. Je tu čekárna, lavičky, žlutý prodejní a označovací automat IDS-JMK, parkoviště a stojany na kola. Chybí tu záchod, odjezdová tabule či automat na kafe.

  • Nádraží v Nesovicích

    Na nádraží v Nesovicích jsou dvě nástupiště. Obě jsou vysoká a bezbariérově přístupná. Na nádraží je čekárna, pokladna a záchody. Na nástupišti 2. je přístřešek. Odjezdová tabule je jen jedna a to z boku nádražní budovy. Na nástupištích je ale slyšet hlášení staničního rozhlasu.

  • Vlaková zastávka Dolní Lhota

    Zastávka Dolní Lhota leží na trati z Brna přes Blansko do Letovic. Přechod mezi nástupišti je možná jen přes chráněný železniční přechod. Obě nástupiště jsou vysoká, bezbariérově přístupná. Nově jsou už při příchodu na nástupiště cedulky s čísly koleje. Odkud Vám to opravdu jede se však dozvíte až z obrazovky pod přístřeškem. 

  • Zastávka Praha-Kačerov

    Zastávka Praha-Kačerov má jediné nástupiště. To je vysoké, po většinu délky zastřešené. Jsou tu odjezdové tabule u příslušné koleje, kovové lavičky, odpadkové koše na tříděný odpad a žlutý označovač jízdenek PID. U zastávky je stanice metra. Zde jsou jak záchody, tak obchody a navazující uzel MHD.

  • Zastávka Křižanovice

    Zastávka Křižanovice má dvě nástupiště. Ty jsou vysoká, bezbariérově přístupná. U obou je přístřešek. Nástupiště pro jednotlivé směry však nejsou označena. Takže pokud to tu neznáte, nevíte na které nástupiště máte jít. Chybí tu odjezdová tabule i hlášení staničního rozhlasu.

  • Zastávka na znamení Ponětovice. Přechod mezi nástupišti jen po chráněném železničním přejezdu.

    Zastávka Ponětovice je na znamení. Nástupiště jsou vysoká, bezbariérově přístupná. Bez označení odkud kam co jede. Chybí odjezdová tabule i hlášení staničního rozhlasu. Přechod mezi nástupišti je jen po chráněném železničním přejezdu. Na nádraží nejsou žádné služby.

  • Berlín, hlavní nádraží

    Průvodce po berlínském hlavním nádraží. Na každé nástupiště vedou schody, pojízdné schody a výtahy. Ty jezdí z nadzemní skupiny nástupišť přes několik pater až do podzemní skupiny nástupišť. Například z 15. a 16. nástupiště, kde staví několik linek metra S-bahn, jedou výtahy do podzemí na 3., 4., 5. a 6. nástupiště.

  • Čekárna, záchody a služby na nádraží Karlštejn

    Karlštejn je 40 minut osobákem z centra Prahy Východiště na hrad Karlštejn, který je od nádraží, po žluté turistické, asi 2 km. Bohužel 1.nástupiště je nízké, s přístupem až po zastavení vlaku. 2.nástupiště je přístupné podchodem. Ale bez výtahu. Jsou tu jen schody.

  • Na nádraží v Bzenci

    V Bzenci na nádraží jsou všechna nástupiště nízká a bez označení. Na verandě, pod střechou, jsou lavičky, označovače jízdenek IDS-JMK a dvojice odjezdových tabulí. Ve všední dny můžete využívat čekárny. Naproti, přes silnici, je hostinec a dětské hřiště.

  • Vlaková zastávka Brumovice

    Železniční zastávka Brumovice je snad ta nejopuštěnější zastávka, jakou jsme kdy navštívili. Do nejbližší vesnice skoro dva kilometry. Na zastávce žádné služby, žádná odjezdová tabule či hlášení a nízké nástupiště. Přístřešek je přes silnici.

  • Podchod pod nádražím v Kralupech nad Vltavou

    V čele nádražní haly v Kralupech nad Vltavou je odjezdová tabule. Všechna nástupiště jsou nízká, jejich povrch je opotřebovaný a místy hrbolatý. Chybí značení ze které koleje u nástupiště jede vlak. Při cestě na páté nástupiště musíte nejprve vyjít na nástupiště čtvrté.

  • Zastávka Golčův Jeníkov město

    Vlaková zastávka Golčův Jeníkov město má dvě nástupiště. Ty jsou vysoké a bezbariérově přístupné.  U nástupiště 1 / kolej 1 jsou dva přístřešky. U nástupiště 2 / kolej 2 je čekárna a pokladna. Odjezdová tabule je uvnitř na obrazovce u pokladny. Na nádraží je i hlášení staničního rozhlasu.

  • Vlaková zastávka Doubravice nad Svitavou

    V Doubravicích nad Svitavou dvě nástupiště. Přechod přes koleje je možný přes chráněný železniční přechod nebo pěšinou pod železničním mostem. Nástupiště jsou vysoká a bezbariérově přístupná. Na nich jsou přístřešky s lavičkou a odjezdovou tabulí, a žluté prodejní automaty na jízdenky.

  • Přístřešek na zastávce Rovné-Divišov

    Vlaková zastávka Rovné-Divišov je na znamení. Není tu však odjezdová tabule, ani hlášení staničního rozhlasu. Dávejte si proto pozor, ať vám vlak neujede. U nástupiště je přístřešek s lavičkou. Nástupiště je nízké a přehledné. Na nádraží nejsou žádné služby.

  • Vlaková stanice Šumná

    Nádraží Šumná má dvě nástupiště, nízké a bez označení. Je tu ale hlášení staničního rozhlasu. Na nádraží nejsou žádné služby, jen čekárna a záchody. V letní sezóně je vedle nádraží bufet s dětským koutem. Parkovat můžete před nádražím, na autobus je to asi šest minut chůze.

  • Vlaková zastávka na znamení Rozsochy

    Vlaková zastávka Rozsochy je na znamení. Na vlak můžete čekat na verandě nebo v čekárně. Není tu odjezdová tabule, ani hlášení staničního rozhlasu. Dávejte si tedy pozor, ať vám vlak neujede. Nástupiště je nízké a přehledné. Na nádraží nejsou žádné služby.

  • Šlapanice nádraží

    Ve Šlpanicích na nádraží je jen jedno nástupiště. To je vysoké a bezbariérově přístupné. Odjezdová tabule je na nástupišti, v čekárně i z boku nádraží, když přicházíte. Na nádraží nejsou žádné služby. Zastávka autobusu je z nádraží asi čtyři minuty chůze.

  • Směrovky kudy na jednotlivá nástupiště.

    Nádraží Moravský Písek: u prvního nástupiště jsou tři koleje 1 až 3. První nástupiště je nízké a ke koleji 2 a 3 přecházejte až po příjezdu a zastavení vlaku. Druhé nástupiště je vysoké a přístupné jen podchodem. Nahoru pak výtahem nebo po schodech.  Na nádraží jsou odjezdové tabule.

  • Přístřešky na zastávce Pardubice centrum

    Vlaková zastávka Pardubice centrum má jediné nástupiště. To je vysoké, jsou na něm dva přístřešky a odjezdové tabule. Přístup je možný z obou konců nástupiště a to pomocí městských pochodů. Na nádraží nesou žádné služby. Poblíž je zastávka MHD. 

  • Nádraží v Borohrádku a nástupiště u 2. koleje

    Nádraží Borohrádek má nástupiště nízká a bez označení. V místech křížení s přechody kolejí jsou ještě snížena. Přístup na nástupiště je proto možný až po zastavení vlaku. Na nádraží není odjezdová tabule, jen živé hlášení staničního rozhlasu. Nejsou tu žádné služby, jen čekárna.

  • Přechod kolejí na nádraží v Blažovicích

    Nádraží Blažovice má nástupiště u kolejí 3 až 5. Všechna nástupiště jsou nízká a neoznačena. Přístup je možný až po zastavení vlaku. Na nádraží není odjezdová tabule, jen hlášení staničního rozhlasu. Nejsou tu žádné služby, jen čekárna. Zastávka autobusu je daleko.

  • Praha hlavní nádraží, vestibul

    Description, photos and review of Prague Main Railway Station in English (Prague hlavní nádraží departure). Your perfect starting point for adventures in and around Prague. How to navigate the station, services, connections to the metro and the airport. What to watch out for.

  • Nádraží Valtice

    Nádraží Valtice je kus od města. Nejsou tu žádné služby a pokud je zavřena čekárna, jako dnes, není tu ani přístřešek. Obě nástupiště jsou nízká a bez označení. Chybí tu označení, odjezdová tabule či hlášení.

  • Stručný obsah příspěvku zde není uveden, protože je tento příspěvek chráněn heslem.

    6. 8. 2024 Off Comments off on Chráněno: Vzor
  • Nástupiště a cihlový přístřešek na zastávce Věžná

    Zastávka Věžná je na znamení. U nízkého nástupiště je cihlový přístřešek. Uvnitř je lavička, bohužel špinavá. Na nástupišti lavička chybí, stejně jak tu není odjezdová tabule. Žádné služby, ani označovač jízdenek IDS-JMK.

  • Nádraží v Osoblaze

    Osoblaha je konečnou stanici na 20km úzkorozchodné dráze z Třemešné ve Slezsku do Osoblahy. V sezóně zde jezdí i historické vlaky. V běžné dny nejsou na nádraží žádné služby. Není tu odjezdová tabule, ani hlášení. Obě nástupiště jsou nízká a úzká.

  • Křenovice horní nádraží

    Křenovice horní nádraží má obě nástupiště nízká, složená z panelů. Na vlak, co stojí, na druhé koleji musíte přecházet kolej. Chybí tu odjezdové tabule a není tu ani hlášení staničního rozhlasu. Na nádraží je čekárna s lavicí, ale bez služeb. Hned u nádraží je zastávka autobusů.

  • Vlaková zastávka Hradčany

    Zastávka Hradčany má nízká nástupiště. Přechod mezi nástupišti je možný jen podchodem. Není tu odjezdová tabule a není tu ani hlášení staničního rozhlasu. Na nádraží nejsou žádné služby. Jen přístřešky.

  • Původní nádražní budova v Havířově. Dnes slouží jako tělocvična.

    Nádraží v Havířově prochází kompletní modernizací. Je tu moderní a klimatizovaná čekárna, pokladny dvou dopravců, automat na nápoje a balené potraviny. Před nádražím je nové autobusové nádraží. Podchod a nástupiště jsou před rekonstrukcí. Procházíte stavbou. Sledujte aktuální směrovky.

  • Nádraží Brno-Chrlice

    Na nádraží v Brně-Chrlicích jsou dvě nástupiště. Obě jsou nízká. Nástupiště u 1. koleje je vlevo od staniční budovy, nástupiště u 2.koleje je uprostřed a vpravo od staniční budovy. Hlášení vás upozorní, u kterého nástupiště zastaví vlak a zda máte jít vpravo nebo vlevo.

  • Vlaková zastávka Kostelany nad Moravou

    Zastávka Kostelany nad Moravou má dvě nástupiště. Bohužel dole u cesty chybí označení ze kterého by šlo poznat ze kterého nástupiště jede vlak kterým směrem. Navíc tu není odjezdové tabula, ani jsme neslyšeli hlášení staničního rozhlasu. Nejsou tu žádné služby.

  • Železniční zastávka v obci Borač

    Železniční zastávka v obci Borač leží na trati z Tišnova do Žďáru nad Sázavou. Hned u nádraží je silniční přejezd, který slouží i pro příchod na nástupiště. Nástupiště je dlouhé, rovné, nízké. Není tu odjezdová tabule ani hlášení staničního rozhlasu.  Přístřešek nabízí úkryt před deštěm.