Úschova zavazadel – travel box v Praze
Úschovny zavazadel v Praze na hlavním nádraží jsou:
a) vlevo ve sníženém přízemí (pokud přicházíte podchodem od vlaku, pak po pravé ruce)
b) úschovna s obsluhou
c) u výstupu z haly nádraží, uprostřed
Úschovny zavazadel v Praze na hlavním nádraží jsou:
a) vlevo ve sníženém přízemí (pokud přicházíte podchodem od vlaku, pak po pravé ruce)
b) úschovna s obsluhou
c) u výstupu z haly nádraží, uprostřed
chybí návod, jak otevřít schránku!!!!
A takové ty skříňky, jak se tam vložila mince, zvolil kód a zavřela a po otevření mince zase vypadla – ty už tam nejsou? 🙂
Ne, skříňky na mince jak za starých časů jsem na pražském hlavním nádraží neviděl.
Dnes uz bohuzel neni cil delat jednoduche a funknci reseni pro kazdeho ale jen do vseho spat elektroniku a sbirat data
On bol hlavne problem v tom, ze ak clovek nemal mince, nikde mu ich nezmenili. Teda si schranku zaplatit nemohol.
Úschovnu jsme chtěli využít.Cena se mi však zdá příliš a tak od tohoto plánu ustupuji.Jedeme autobusem z Prahy na dovolenou, na mezičas mezi příjezdem do Prahy a odjezdem z Prahy jsme chtěli úschovnu využít a projít si zatím nějaká pěkná místa a podniky.Jsme čtyřčlenná rodina, jestli je cena za kufr 200kč, docela by se nám to prodražilo.
a) úschovna ve sníženém přízemí je absolutní děs. Telefonní číslo na podporu nefunguje. K věcem se nedostanete. Ujede Vám vlak.
Neuvěřitelně špatné pro uživatele. Vždy je možné vkládat jen do jedné skříňky z řady, vyzvednout zavazadlo si můžete jen z toho kiosku, kde jste si zavazadlo dával. A možnost zvolit půjčovné na 2 hodiny za 75 Kč nebo celý den za 150 Kč byla jen třešnička na dortu. Zbytečně se tam pak tvoří fronty, mnoha lidem ani v přízemí nefunguje signál, takže potvrzovací sms nedojde… Vytáhněme si v ČR hlavu ze zadku fakt. Tahle „úschovna“ mě zas d dneska pobavila.
Po platbe terminal nevyda potvrdenie o platbe. zaujima ma ako sa k tomuto potvrdeniu da dostat. Jedna sa o tu najvacsiu uschovnu co je na Hlavnim nadrazi v Prahe.
Dakujem
Otrasná skúsenosť, vyše hodinu nefunkčné, zinkasovali platbu 200CK dvakrát, na uvedené kontaktné číslo sa nedalo dovolať.Nedostanete žiadny doklad o úschovu svojej batoziny. Reklamujem vrátenie dvojnásobne inkasovanéj sumy bez zbytočného odkladu?? Restartovanie mechanizmu skrinky urobil skúseny zákazník buchnutim do spodu mechanizmu. Dajte si to opraviť, poskytujte profesionálne služby za 200CK, resp 8,36€!
Děkuji všem co napsali komentář, neboť mně ušetřili peníze a věřím, že mně vlak neujede z důvodu neotevření travel boxu.
Je někde k dispozici celý ceník?
Přidám také nepříjemnou zkušenost. Pokud omylem zakoupíte jinou velikost, na stránkách nenajdete postup při reklamaci, své peníze nezískáte zpět ani při pozdějším zavolání na jejich číslo (v platném casovem prostoru). Nikdy víc.
Dekuji za komentare. Presvedcili jste me, ze to radsi riskovat nebudu a potahnu radeji kufr sebou.