celkové hodnocení
O nádraží
Adamov získalo krásné nádraží, jehož dvě věže a lávka „Eva“ se určitě stanou moderním symbolem města.
Nádraží v Adamově je zcela bezbariérové. Vysoká nástupiště slouží pro pohodlný a rychlý nástup do vlaku.
Je tu přehledné označení odkud vám jede vlak pomocí čísla kolejí, které jdou v řadě z sebou.
Velmi dobré značení, na vstupu na lávku a na nástupištích odjezdové tabule.
Lávka nad nádražím slouží nejen pro přístup na nástupiště, ale i jako spojnice dvou části města.
V hale nádraží čekárna, pokladna, záchody. Služby zřejmě ještě přibudou.
Přímo před nádražím parkoviště K+R. Zastávky autobusů a parkoviště poblíž.
Příspěvek o modernizaci trati Brno – Adamov – Blansko, jak to vypadalo původně.
Pokud hledáte jinou stanici jak Adamov, pokračujte na abecední seznam vlakových stanic.
Pro znalce, na odkazu Česká nádraží.cz je filtrovací tabulka s možností vícenásobného třídění železničních stanic.
Nádraží, čekárna, pokladna
- Pokladny: Ano
- Čekárna: Ano
- Občerstvení:
- Vizuální a hlasový navigační systém: Ano
- Bezbariérovost nádraží: Ano
- Restaurace: Ne
- Záchody: Ano
- Restaurace: Ne
- Úschovna zavazadel: Ne
- Bezbariérovost WC: Ano
- Odkaz na informaco o nádražím u dopravce: https://www.cd.cz/stanice/adamov/5433015
- Orientace na nádraží: v pohodě, vše je dobře označené
Klady
Nádraží v Adamově je zcela bezbariérové, vysoká nástupiště slouží pro pohodlný a rychlý nástup do vlaku. Přehledné označení odkud vám jede vlak pomocí čísla kolejí, které jdou v řadě z sebou. Lávka nad nádražím slouží nejen pro přístup na nástupiště, ale i jako spojnice dvou části města. V hale nádraží čekárna, pokladna, záchody. Služby zřejmě ještě přibudou. Přímo před nádražím parkoviště K+R. Zastávky autobusů a parkoviště poblíž.
Zápory
Škoda, že od haly nádraží nevede nahoru na lávku také výtah.
Tipy na výlet
Žádné tipy na výlet
[put_wpgm id=2 zoom=7]
Nové nádraží je samozřejmě pěkné, moderní, určitě mnohem lepší než předchozí, myslím si ale, že se při modernizaci nemělo šetřit na třetím výtahu. Výtahy a tedy plně bezbariérový přístup jsou totiž jen z lávky na nástupiště, nikoli při přístupu na lávku od silnice a staniční budovy. Zde je sice rampa, takže ano, teoreticky je tu taky bezbariérový přístup, ovšem překonat jejích pět ramen po vlastních nohou (nebo tedy druhá možnost po schodech) je pro hůře pohyblivé spoluobčany poměrně náročné jak fyzicky, tak časově (např. při přestupu na vlak z MHD). Třetí výtah tu citelně chybí.