je vagon ze soupravy InterPanter. V tomto voze jsou oddíly 1.třídy a 2.třídy, které jsou částečně v nízkopodlaží části. Za dveřmi je velké místo na kočárky a držáky pro 10 kol.
Tady je hodnocení vozu InterPanter 661 z července 2019.
Ve voze InterPanter 661 jsou sedadla 1. a 2.třídy.
V oddíle 1.třídy jsou sedadla buď po dvou naproti sobě s rozkládacím stolkem,
nebo sedadla po jednom.
Červená sedadla 1.třídy ve vlaku InterPanter ve voze 661. Oddíl 1.třídy má jen osm míst k sezení.
Sedadla jsou po dvojici proti sobě s rozkládacím stolečkem. Přes uličku pak sedadla po jednom.
1.třídu poznáte na první pohled podle červených sedadel. Sedadla jsou polohovatelná a mnohem pohodlnější než ve dvojce. K tomu zásuvky na nabíjení drobné elektroniky.
Výhodou 1.třídy je, že je v nízkopodlažní části vozu.
Vůz 661 má dva oddíly 2.třídy.
V čele vozu, hned za místem pro strojvedoucího, je 12 míst k sezení.
Čtyři v nízkopodlažní části, další po schodech nahoru.
Dvě čtveřice sedadel u rozkládacího dřevěného stolu jsou nahoře po schodech. Mezi sedadly jsou sklopné opěrky na ruce.
Dvě dvojice sedadel jsou v nízkopodlažní části. Upřimně řečeno, dívám se celou cestu do stěny není zrovna moje gusto.
Tento 12místný oddíl je dobrý třeba pro cestování malé skupinky na výlet. Od nástupního prostoru je oddělen zasouvacími dveřmi. Ovládní dveří na tlačítko.
Čtyřka u rozkládacího stolu na vyvýšeném místě ve voze 661 InterPanter.
Místa k sezení v druhé části vozu 661
Další oddíl s místy 2.třídy je za oddílem 1.třídy.
Zde jsou sedadla jak v nízkopodlažní části, tak po schodech nahoru.
Ve 2.třídě se sedí buď po čtyřech, ale už bez stolku nebo po dvou jako v letadla za sebou.
Na snímku vidíme i prchod do dalšího vozu. Žádné dveře. Nefouká, ale je to trochu hlučné.
Sedadla ve 2.třídě nejsou polohovatelná, uprostřed a na kraji opěrka na ruce.
Malý stolek u okna. Pod ním kastlík na opdad.
Nebo můžete sdět po dvojici. Zde si můžete vyklopit z přechozího sedadla plastový stůl. Na svačinu dobrý, na notebook už moc ne.
V nízkopodlažní části jsou držáky pro kola.
Naproti nim jsou sklopné sedačky, popřípadě místo pro kočárky.
Pro vozičkáře ale doporučuji jinů vůz a to vůz 660. Protože v tomto voze není žádný záchod.
Další dva držáky na kola jsou vpředu po stranách dveří.
Díky dobře provedeným venkovním dveřím tady nefouká a cestování v tomto nástupním prostoru je tiché a pohodové. Můžete tedy mít kolo či kočárek po celou dobu pod dohledem.
Detail na držák na kola ve voze 661.
Protože soupravy InterPanter jsou většinou nasazovány na rychlících, kde je povinná rezervace místa pro kolo, jsou vedle držáků na kola i čísla místa na kolo.
Vůz 661 a zavěšení kola do držáku.
Držáků je tu osm a vpředu dva.
Ale těžší kolo je již problém vyzvednout. A díky oblibě širokým pneumatik u kol už začínají být držáky na kolo trochu těsné.
Zavěšené kolo ve voze 661 InterPanter
Odpadkové koše pro tříděný sběr jsou v prostoru u dveří.
Ve voze InterPanter 661 jsou sedadla 1. a 2.třídy.
V oddíle 1.třídy jsou sedadla buď po dvou naproti sobě s rozkládacím stolkem,
nebo sedadla po jednom.
Vůz 661 má dva oddíly 2.třídy.
V čele vozu, hned za místem pro strojvedoucího, je 12 míst k sezení.
Čtyři v nízkopodlažní části, další po schodech nahoru.
Další oddíl s místy 2.třídy je za oddílem 1.třídy.
Zde jsou sedadla jak v nízkopodlažní části, tak po schodech nahoru.
Do nízkopodlažního vozu 661 vedou jen jedny dvoukřídlé předsuvní dveře otevírané na zelené tlačítko. Šířka vstupu 150 cm. Při otevření dveří se ještě vysune pomocný schod pro nízká nástupiště.
Za dveřmí je velká přehledná plocha pro vytočení s kočárkem či s kolem.
Nízkopodlažní soupravy, široké dvoukřídlé dveře. Hned v nástupním prostoru velké místo pro kola a kočárky. Pohodlný přejezd s kufrem do místa k sezení. Navíc kvalitní zvukový a obrazový informační systém. Klimatizace. Zástrčky na 230 V. Za mne značka ideál.
Zápory
Tvrdší sezení na delší vzdálenost. Uložení kočárků v nástupním prostoru u dveří, což by v zimě nemuselo být pro dítě příjemné. Nešikovné je, že přes 1.třídu neustále někdo prochází. Není tu záchod, takže do dalšího vozu. Navíc průchod do dalšího vozu je trochu hlučný.
Napsat komentář